Marcel

Het verhaal van Marcel

 
'Er ging bij Protec een wereld voor me open!'

Hoe kwam u bij Protec terecht?
Ik was op zoek naar een nieuwe prothesemaker in de buurt omdat ik niet tevreden meer was over mijn instrumentmakerij. Ik ben gaan Googelen en kwam op de site van Protec terecht en die sprak me heel erg aan. Ik vond het allemaal wel erg futuristisch en was eerst bang dat ik zelf ook zou moeten meebetalen, maar dat was helemaal niet het geval. De prothese wordt gewoon door de ziektekostenverzekeraar vergoed.

Wat was uw ervaring bij Protec?

De mensen waren erg gastvrij en vriendelijk. Ik werd hartelijk ontvangen en er werd veel over het bedrijf en de speciale methode die daar gebruikt werd verteld. De andere medewerkers legden uit wat er ging gebeuren en mijn vragen werden uitgebreid beantwoord. Ze namen echt de tijd voor me. Er ging bij Protec een wereld voor me open. Zo kon het dus ook!
Er werd gekeken naar mijn looppatroon, naar de opbouw van mijn huidige prothese en ik kreeg videobeelden te zien van hoe ik liep. Ik had aangegeven dat ik lopen niet fijn vond omdat ik het gevoel had dat de prothese achter me aan liep. Toen we samen de film bekeken zeiden de instrumentmakers al dat ze dat op beeld zagen, de prothese stond totaal verkeerd afgesteld. Er mankeerde vanalles aan.

Hier was de koker in 1 keer goed!
Ik kwam ’s ochtends en ging om vier uur de deur uit met een nieuwe prothese. Bij andere instrumentmakerijen werd ik gegipst, moest ik weken wachten op een koker en moest er steeds wat worden bijgesteld. Dit was in een keer goed. Ik kon er meteen mee weglopen, de koker zat als gegoten. Deze prothese zit vast aan mijn been en voelt als één geheel. Dat is een hele vooruitgang. Ook al loop ik niet veel, ik wil wel stabiel en geod lopen en dat kan ik weer.

Kunt u Protec in een paar zinnen samenvatten?
Modern, professioneel en gastvrij. Ze weten waarover ze praten en ze nemen de tijd. Hier word je als prothesegebruiker serieus genomen.


Meer ervaringen van klanten lezen? Klik hier.
Share by: